Записи

интеллектуальная собственность

Український візажист проти косметичного бренду «LVMH»

artlip1

Відомий український фотограф і візажист Влада Хаггерті, яка зараз живе і працює в Лос-Анджелесі, звинуватила у плагіаті відомий бренд косметики «Make Up For Ever», власником якого є концерн«LVMH Moët Hennessy – Louis Vuitton» (далі – LVMH). Компанією «VLADAMUA LLC», що виступає від імені візажиста, вже подано позов до суду, про що Влада Хаггерті повідомила у своєму Instagram.

Українка назвала плагіатом різдвяну рекламну кампанію бренда «Make Up For Ever» (далі – MUFE), на якій зображені чотири види глянсової помади, що стікає з губ. За словами Хаггерті, цей прийом під назвою «lip drop» придумала саме вона ще у 2015 році. Відповідні світлини були поширені візажистом на її офіційних сторінках у мережі Інтернет і набули широкої популярності у користувачів (аудиторія візажиста лише у мережі Instagram наразі сягає 804 тисяч підписників).

За її словами, MUFE без згоди використав стилізоване зображення lip-art Хаггерті як лого своєї колекції «Lustrous». Оскільки логотип MUFE до колекції «Lustrous» (зображення 2) надто схожий до робіт візажиста (зображення 1), споживачі можуть скласти помилкове враження про співпрацю Влади та MUFE, доказом чого є численні коментарі користувачів мережі Instagram.

Зображення 1                                                                                       Зображення 2

Тож, на думку позивача, відповідач просто об’єднав два найвідоміших зображення Хаггерті і в результаті зображення збігаються розташуванням крапель, мають однакове висвітлення, підсвічування і текстуру. Тобто складається враження, що логотип MUFE є лише відредагованою копією фотографій Хаггерті.

У зв’язку з цим візажист вимагає від MUFE компенсацію за нанесені збитки та вилучення продуктів під логотипом «Lustrous» з продажу.

Показово, що за рік до запуску своєї колекції менеджмент MUFE вів переговори з Владою, пропонуючи співпрацю, але візажист відмовила, оскільки була пов’язана іншим рекламним контрактом з косметичним брендом «Smashbox» і працювала над створенням для нього колекції «Be Legendary».

Історія з плагіатом – не перша в кар’єрі візажиста. Кілька років тому роботи Влади запозичила популярна в Америці компанія «Kylie Cosmetics». Тоді на сторінці бренда було опубліковано рекламні матеріали, що були надто схожі до фотографій Хаггерті (зображення 3), опублікованих за декілька місяців до інциденту (ліворуч робота Влади Хаггерті, праворуч – промо-фото колекції «Kylie Cosmetics»):

 

Зображення 3

Однак тоді справа не дійшла до суду: все завершилось видаленням рекламних матеріалів та вибаченням. Наразі LVMH з приводу звинувачень у плагіаті коментарів не надавала. Тож спір, імовірно, буде вирішуватись судом.

Макарчук Анастасия
оставить комментарий
Имя *
Электронная почта *
Вебсайт *
Комментарий